Vilge Merhaba, 20 haftalik gebeyim. Ast 44 cikti. Doktor ilimli bir yukselis sorun degil dedi ama yine de ben biraz uzuldum tabi. Cunku artarak devam ederse bebek icin sorun olabilir. Bunu yasayanlar var mi acaba
Polenpolen52 Vilge evet canım benımkı yuzlerı buldu hala da test yapmadık tekrar kullandıgım vıtamınlerı ıcmıyorum perınatolog bıle bırsey olmaz en kotu olacak şey ılaç kullanıcaksın bukadar dedı
Vilge Polenpolen52 bu tarz ilaclarin gelisimi durdurma ihtimali varmis diye okudum yan etki olarak. Doktorlar tabi duruma gore karar verir. İnsallah kullanmak zorunda kalmayiz. Sizin kacinci haftada yuzleri buldu
Vilge Polenpolen52 bana da ilaclar yapmis olabilir demisti. Yarin kan vercm bir kere daha bakalim. Herkesle benzer ilaclari kullaniyiruz ama dmek ki genetik bir durum varmis ki hormonlar degisince ortaya cikti. Gebelikten sinra düzelir