Geçen ay çatlatma iğnesu vuruldum ama işe yaramadı adet oldum hamile kalamadım yani ama belirtilerim vardi göğüs hassasiyeti şişkinliği akıntım çok fazla vardı bu ayda vuruldum iğne 11. Gündeyim ama hiçbir belirti yok adete yakın göğüslerim şişer akıntım olur ama hiçbiri yok ne hassasiyet ne akıntı neden olabilir belirtisiz iğneyle hamile kalan varmi