Kumru48 doğulu biri olarak söylüyorum lütfen korkmayın hiç bişey duyduğunuz yada haberlerde gördüğünüz gibi degil hatta orda insanlık var komşuluk var değer var özellikle oraya yabancı olanlara daha çok değer veriliyor köy öğretmenlerine sorun soruşturun oraya gelen doktorlar bile ilk geldiklerinde ağlayarak gelip ağlayarak gittiler kopmak istemediler evet orda sosyal aktivite yok gezilecek yerler yok ama insanlık var sıcak samimi bir ortam var oraya herhangi bir yatırım yapılıp değer verilseydi güzelleştirilseydi keşke buda devletin umursamazlığı ama benim güzel insanlarim orayi içindeki iyilikle güzelleştiriyor hiç korkmayın 🙏