ben geçen sene ocak ayında kurtköy ersoy hastanesinde anestezisiz oldum 600₺ydi. anestezili 800 küsur ₺ demişlerdi. bi odaya indirip alt kısmınızı komple soyduktan sonra dizlerinizi büküp doktoru bekliyosunuz. içerki odada hemşireler ekran basında hazır sanki film setindeymişiz gibi, doktor hazır olunca 3-2-1 deyip doktor ilacı şırıngayla salıp o an hemşirelerde görüntü alıyor. biraz değişikti 😅 acı kısmına gelince ben çok çok az ilaç kullanan biriyim. ilacs karşı degilim ama en son çare ilaç kullanırım. bu yüzden anestesize dayanırım dedim ve çok şükür işlemden 2-3dakika sonra kendim giyinebildim ve araçla evime gelebildim 🤲🏽 tam ilaç verilirken bi hayli acı geliyor ama benim dayanamayacağım türden değildi.