esmerbomba çok teşekkür ederim inşallah canım benim yok ben sancı olduğunu anlamadım Bebek kasılıyor geriliyor sanıyordum karnım çok sertleşiyordu sık sık olmaya başladı doktora sordum oda gel hemen nst bağlayalım dedi gittiğimde nst de çok yüksek çıktı sancilar