Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim boğazımda yanma oluyor agzıma acı su gelıyor gavisconu önce kullandım ama geçirmeyince doktorum Lansor yazdı ve içinde hamilelerin kullanılması önerilmemektedir yazıyor hemşiremizi aradım 12 haftadan sonra kullanılıyor kullanılmasa doktor bey yazmazdı canım korkma dedı ben yıne sizede sormak istedim kullanan oldu mu merak ettim.