Arkadaşlar 38+3 teyim ilçede yaşıyoruz eger dogumum olursa buraya 45 50 dk uzaklıkta başka bir ilçeye gidecegiz.Eşim de okulda olursa 20 dk da o gelecek.Acaba yolda falan doğar mı korkuyorum bir saatlik süre geçecek 2 cm açılma var ama sancım çok fazla yok doğumu çok kısa süren var mı hemen doğmaz bir saatte dimi:/