Glsm3443 çok geçmiş olsun🙏🏼 hemen hemen çoğumuz yaşıyoruz galiba bu lekelenme durumunu😥 En doğru bilgiyi doktorunuz verecektir elbette doktorunuzu dinleyin. Benim yaklaşık 1 aydır oluyor lekelenmem, çok korkuyordum başlarda ama alıştım😳 Doktorum düşük riskim olmadığını, kesemin çok düzgün ve yukarıda olduğunu, miniğimin gelişiminin sağlıklı olduğunu söyledi. 2 tane Pruloton iğne oldum bir hafta arayla ve 1 aydır da Progestan kullanmaya devam ediyorum. Evde ağır iş yapmıyorum hiçbir şekilde, iş yerinde de sağolsun iş arkadaşlarım yormamak için çabalıyorlar. Senin imkanın varsa dinlen uzan bol bol en güzel tedavi bu. İyi düşün ve bol bol dua et. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah meleğini🙏🏼