MARVOL Merhaba arkadaşlar, et benlerin boyun ve yüzde hızla çoğalmasından şikayetçi olan var mı? Her hangi bir doktora bu sebepten dolayı giden var mı? Var ise kime ne dendi? Yazabil misiniz lütfen..
Aysun MARVOL Yüzümde yokta çok şükür ama boynum felaket 😑Doktoruma da hiç söylemedim hamilelikte normal böyle şeyler..İnşallah doğumdan sonra hepsi gider özellikle sancı çekerken saçlarınızı sürün gider diyorlar tabi ne kadar doğru bilemiyorum 🤷♀️
dalin MARVOL benimde cogalmisti yuzumde yok boynumda cogalmisti.malesef dogumdan sonra gecmiyor kizlar kaliyor artik bizimle.
MARVOL Arkadaşlar ben bugün doktoruma danıştım bu benler ile alakalı, BEN HİÇ YORUM YAPMAĞIM dedi doktorum SİZ EN İYİSİ CİLDİYE DOKTORUNA GİDİN tavsiyede bulundu, hormonlar ile alakası yokmuş..
sumin Aynen benimde boynum da çıkmaya başladı mınik minik bunlar yok olmayacak mı yani ben çok rahatsızım? Doğumdan sonra geçer dusunmustum ama 🙁