rozelincoskun_2 canım bende o haftalarda öyleydim kusamiyordum mide bulantısı asiriiiii vardii ,iştahım hiç yoktu, ve çok aşırı kokular alıyordum😭 çubuk kraker yiyordum, bide Tosta alışmıstım sabah kahvaltıda tost ekmeği alıp tost yapıyordum ama sadece kaşar peyniri ile, biraz bana iyi geliyordu vallahi en azından yemek yiyordum biraz 🤲🏻 bol bol hava almaya çalış inşallah iyilesirsin, şimdi 18.haftama giriyorum arada bir mide bulantısı oluyor ve sinir oluyorum 😭