Fatmaens34 Arkadaşlar bugün nst ye girdim sancım çıktı ama düzensiz sancı doktor üç beş güne doğurursun dedi ama çatı muayenesi yaptı hiç açıklığım çıkmadı orda da normal doğum yapabilirsin dedi açılmam olur mu olması için neler yapmalıyım