BUSRAMSAMETM Sevgili anneler sıkıntı yaşayan var mı Çok şükür bende hiç mide bulantı ve hiç birşey yok normal de çalışıyorum herkes devam sizde var mı Çogu kişi illa belirti oluyor diyor 6+1
Kavakyellerihercai BUSRAMSAMETM bende hiçbir belirti yok daha önceki gebeliğimde hiç böyle olmamıştım gebe olduğunu bile anlamadım adetim geçti öyle anladım bebeği gördünüz mü acaba hiç mi belirtiniz yok herkes göğüs ağrısı demiş bende göğüs ağrısı hiç yok normal hayatımdaki gibiyim
Medine3868 melisamaze bende sürekli acıkıyorum sık idrara çıkıyorum normalde bulantı olurdu ama bugün olmadı
BUSRAMSAMETM Bendede normal devam ben keseyi gördük ikiz dedi doktor kalp atışlarını duymadik ama henuz