Karansule Kızlar iki Kandil arası çocuk yapılmazmış bebek engelli olurmuş falan birsürü şey söyleniyor doğru mu dini açıdan sizce
mammaaa33 Karansule sizce doğru mu? Böyle bir ihtimal var mı😁 akla mantığa yatmıyor😂 insanlar çıldırmış olmalı
Hamisannee Karansule bilgim yok ama bizim dinimiz de böyle birşey olacağını hiç sanmam bebislerimizi bize nasip eden Rabbimiz sonuçta
Ozge Karansule bana da tam tersi kandil gecesi abdest alıp namaz kılıp sonra bebek yapın demişti birisi. Herkes farklı şeyler söylüyor yani. Allah bu mübarek 3aylarda dualarınızı kabul etsin 🌸
gozgozanne Karansule eee zaten düşününce hep iki kandil arası oluyor ki sadece ay farkı oluyoe insanları boşuna korkutuyorlar vallaha
Nazendehanim Karansule iki bayram arası da düğün yapılmaz derler ama Peygamber efendimiz Hz. Aişe validemizle iki bayram arası evlenmiştir
Nazendehanim Karansule bu arada ben dinen bir tek hicri ayların basında ortasında ve sonunda olmaması gerektiğini biliyorum