Sblut23 43 günlük bebeğim var 2 gündür kıvranıyor gazını çıkıyorum hem alttan hem üstten yine ıkınıyor kakasını da yapıyor neden böyle yapıyor acaba bilgisi olan var mı hastaneye götürmek istemiyorum bir sürü kan alacaklar delecekler çocuğumu