Eda05 rica ederim canım ben hastaneden de doktorumdan da çok memnunum ilk doğumumu da aynı yerde aynı doktora gittim şimdi 2. Gebeliğim emseyde benim arkadaşım tüp bebek tedavisi gördü ve 5 aylıkken kanaması başladı acil hastaneye götürdük yatışı yapılacak oda ücretini almadan kata çıkartmadılar dedim kızı yatırayım ondan sonra gelip ödeme yapayım kanaması var doktoru görsün arkadaşımın cüzdanı falan bendeydi öyle yatış yapmamız yasak dedi kayıt yapıldı yatışı yapıldı para ödedi öyle yukarı alındı benim için orası bitti tamamen ticarethane doktor konusunda orada bilgim yok ama hastane olarak benim için sıfır gerçekten