Medine3868 Kızlar benim 1 haftadır bulantı vardı 2 gündür de bulantı hapı kullanıyordum bian da bulantı kesildi bulantım yok yani sizce bu normal mi
Kokturk Medine3868 Ben burda okuduklarımda anında kestiğini söylemişlerd hep :) ben kullanmadım da hep okudum
MeyraRana Medine3868 9 ay boyunca sürüyor bazılarında da ara ara kesilip tekrar başlıyor bunda korkulacak bişi yok bende 12.haftamdamı ne kesildi 16.haftamda tekrar başladı sonra kesildi şuan 29. Haftamdaym tekrar başladı.
Nur0631 Bende kullanıyorum bir anda kesti yavaş yavaş değil gece içtim sabah bir kalktım ne bulantı ne kusma ama bırakınca geri geliyor
Eses4_ İçinizi ferah tutun olabiliyor böyle kesintisiz devamlı mide bulantısı yaşacaksınız diye bir kural yok. Yakında tekrar başlar bulantılar ☺️
Medine3868 Eses4_ ay korkuyorum bende diğer gebeliğim de bulantı vardı bian kesilince gittim doktora kalbi durmuş demişti aynı olacak diye ödüm kopuyor
Eses4_ Anladım, kötü bir tecrübe olmuş . Bıraz bekleyin bence baktınız rahat edemiyorsunuz doktora gidin