Tase Selam kizlar su an 29+3 ikinci gebelik bazen sanki cocugun oldugu bölgeye kramp giriyor sanki icten igne batiriyor.. cok kez hastaneye yattim ve ne oldugunu cikartamadilar. Cocuk kibardadikca daha cok agri cekiyorum bu sey bütün gündür hic cikmadi bazen agri cok siddetleniyor yürüyemicek hale gelyiorum. Sancida giriyor erken dogum riskim var ama bu krampin sanciyla bi alakasi yok sizdede oluyormu aceba?
Aybebek Tase canım 23 . Haftadayım biraz yuriym karnimin altında yani cocugun oldugunyerde batmalar oluyor ayagiymis gni hissediyorum sanki.. ayni seyden bahsediyoruz galiba.. ben doktora sordum o yurume demek dedi . Öyle olduğunda dinlen yürüme dedi bana
Tase Aybebek Tesekkür ederim canim bilgilerin icin bende su an hastanedeyim sancilardan dolayi gelmisken kramplarinda nedenini ögreniiykm diye sordum bendede gercekden ayaklariymis.. ama bende birsey yaparken sgri yapmiyor bende böyle oldugu vakit sabah uyandigimda basliyor bazen bir gün sonra gecmis oluyor bazen 2 gün hissediyorum kramplari ve sancilandigimda daha cok agri yapiyor kramplar:(( ama allah sükür kötü bisey degilmis cocukum ayaklariymis