Serapds Merhabalar özelde doğum yapacağımda mesai saatleri dışında doğumum başlarsa kendi doktorum mu yoksa nöbetçi doktor mu giriyor doğuma ? Kendi doktorum mesai saati dışında diye ekstra para alıyor mu nasıl oluyor acaba ?
sansli_anne Serapds valla hastaneye ve doktora göre değişiyormuş o mesela benim gittiğim hastanede doktor mecbur gelmek zorunda parasız bir şekilde saat kaç olursa olsun başkası doğumuna girmiyor zaten özeller de nadiren kadın doğum doktorları nöbette duruyorlar benim gittiğim yerde nöbetçi doktor yok kendi doktorun geliyo
maviananas Serapds bir yakınım icin doktoru gece 01.30 da geldi ama her doktor gelmiyormuş doktorunuza sorun en iyisi
mirage333 Serapds bu hastaneye göre degisiyor. Mesela benim hangi saatte olursa olsun kendi doktorum gelicek. Extra ucrette yok. Ama bazı hastaneler mesai disinda gelirse extra ucret aliyor, bazi hastaneler kim nobetci ise o dogum yaptircak diyebiliyor.
Kumru48 Serapds Doktor geliyor canım özel hastanede gerçi hastaneye göre değişiyor öğrenebilirsiniz doktorunuzdan ona göre devam edin doğuma kendi doktorunuzla girmek rahat etmek demek hiç tanımadığınız iletişim kurmadığınız insanla girmek stres yaratabilir 🧐
omerim32 Serapds benım kendı doktorum gırıyor canım mesaı saatlerı dısında da olsa ucret ayrıyeteb almıyor