Defnenil dogru canım anestezi geçiyo bebege az da olsa ama bu doktorunun ve anestezicinin el hızıyla alakalı spinal olman tabi bu duruma göre daha iyi,, ben 4 yıl once genel oldum , rabbim nasip ederse salı günü ıkıncı bebegımı yine genel sezeryan ile alıcak aynı doktorum 👍🏼 İsterdim spinal olup o duyguyu yasamak ama hem cevremde kotu olan cok oldu hemde o anı hissetmek bile bilmek bıle beni cok panik yapıyo , bence doktorunla karar vermelısın , ben ilk spinal istedm doktor genel yapalım bana güven dedi sonucta hastalarını tanıyolar ve ona gore dogum sekli öneriyolar👍🏼