SinemByktnsl Arkadaşlar,bebeğin aşağı indiğini nasıl hissediyoruz,kasıklarımda bi ağrı hissediyorum sanırım indi aşağı ve aşağı indikten sonra kaç gün içersinde doğum gerçekleşiyo ortalama.🙄?Bilgisi olanlar yardımmm 🙏
Zhrnc SinemByktnsl 39dayım bir haftadır karnım aşağıya düşmüş durumda Top gibiydi şimdi yassılaştı aşağı doğru Ama hala gelen giden yok
Hakanleyla Canım kasılma artar. Düzenli sancı baslar ki uyutmaz. Arkasından da ni iki tane İcin de suyun gelir diye düşünüyorum