14 çikti benimki sizlerinki nasil damla kullaniyorum
Hawwa 20 çıktı günde 10 damla pedia-D kullaniyorum.
Hawwa 6.5 😇 Coledan D3 kullanıyorum
mirage333 seninkide sınır galiba
Smyye1B bAya düşükmüş seninkide