altnbebek Kızlar daha 3 aylık hamileyim şimdiden ıslak medillerimi indirim takip edip alsam acaba doğum yapıp kullanana kadar birşey olurmu stoklasam yani bir yere
Merveiz altnbebek bende 24 haftalık hamileyim 2 aydır stokladim bişey olmayacağını söylediler ama bende merak ediyorum
okuyor altnbebek ben de erken aldım. Ebeveyn banyosu var kullanılmayan oraya koydum. Soğuk olduğu için kuruma ihtimalleri yok.
Gul33 altnbebek sleepy bio natural bunun indirimlerini takip edin. Çok güzel havlu gibi kalın, kokusuz. Bir sürü marka denedim kızımda hiçbiri güzel değildi. Bir tek primanın yeşil olanıyla sleepy bio natural.
altnbebek Merveiz bende alayım diyorum indirimdeyken hazır ama bir yandanda birşey olur diye sorayım dedim tecrübeliler belki bilgilendirir bizi
Begumergun Bişey olmaz ama bence çok fazla alma canım çünkü bebekler ıslak mendilde seçiyor cildine iyi gelmeyebilir
altnbebek Begumergun aslında çok haklısın ama hani sleepy bilindik bir marka ve çogu insan tercih ettiği için bende ona yönelmek istiyorum
glsmsny altnbebek ben de 20+4. Islak mendil baby turco stok yaptık ındırımde iken. Birde sleepy 2 numara bebek bezi aldım. Kalıbı cok küçük olduğu ıcın yenıdoganda kullanabılırım sanırım. Indırıme gırdıkce 3-4 numara da almayı düşünüyorum.