kereminannesiiiiiiiii Bebegimin böbreği 10 mm olmuş doktorumuz anne karninda cerrahi işlem önerdi bunu da Türkiye de sadece meram tip fakultesinde ali acar bey yapiyormus oraya yonlendirdi. Boyle bir durum yasayan hamileyken ameliyat olan var mi
Bademsekeri16 kereminannesiiiiiiiii bizde de aynısı çıktı. Detaylı ultrasonumuzu alanında uzman bir profesöre yaptırmıştık. Anne karnında yapılan müdahalenin yeterli sonuç vermediğini söyledi. Kaldı ki böbrek genişlemesi doğuma kadar iyileşme olabilen bir rahatsızlık. Bizim bebeğimizinki küçülmeye başladı mesela. Doktorumuz doğduktan sonra takip edilsin, ürolojiye gidersiniz dedi.
Ziynet4459 Detaylı ultrasonda benim bebeğimin böbreklerinde de şişlik çıktı ama benim böbreklerim doğuştan dönük kızımınkininde aynı olması muhtemel ameliyat olmadım ama doğduktan sonra 40 ı çıksın muayene edelim önemli değil dediler