Bagirsak enfeksiyonu olabilir insallah değildir çok pis bi hastalık gebelikte yaşamadım ama öncesinde 1 buçuk sene rahat çektim bol bol yoğurt yağsız süt icin yağlı ürünler tüketmeyin kesinlikle çok zayıflamıştım vücutta sıvı kaybı oluyo 16 haftalık hamileyim bende de kabizlik sorunu war belkide kullandığınız ilaçtan kaynaklı olabilir geçmiş olsun