Şuan 19 haftalık hamileyim. Bebeğimi yeni hissetmeye başladım ama günde bir sefer falan hissediyorum. Hatta bugün hiç hissetmedim ve bu durum beni korkutuyor. Siz ilk hissetmeye başladığınızda direk yoğun mu hissetmeye başladınız yoksa böyle tek tük mü?