Aysesirin Merhaba 1 ay önce kontrole gittiğimde doktor kesen küçük demişti. Bugün tekrar gittim 11. Haftadayim el ve ayakları oluşmaya başlamış dedi. Benim gibi olan var mı. İkili tarama testi yapalım dedi gerek var mı çevremde herkes yaptırma diyor
Gamze1013 Aysesirin yaptır zaten normal ultrasonla ense kalınlığına bakıyor birde 1 tüp kan alıyor ekstra zor sıkıntılı bir test değil
Gamze1013 Gamze1013 Aysesirin normal kontrolden farkı yok neden yaptırma diyorlar anlamadım sıkıntılı bir durum yoksa zaten doktor 3 lüyü gerek görmüyor onu yaptırmazsın
Gamze1013 Aysesirin zaten riski gösteriyor eğer riskli çıkarsa sıvı alıp özel test yaptırırsınız eğer ki bebeği aldırma gibş bir planınız varsa
Gamze1013 Gamze1013 öyle bir planınız yoksa sadece risk durumunu gösteren bir şey doktor zaten söylüyor bu %100 sonuç değil diye
Gamze1013 Aysesirin yani kendinizi strese sokmayın bence şimdiden ben yaptırdım normal muayenemde yaptı doktor ense kalınlığı 1.5 mm çıktı 3 e kadar normalmiş ama kan sonucuyla birlikte doktorunuz değerlendirir yüksek risk düşük risk diyor ki mesela ense kalınlığı 3 ve üzeri çıksa bile çoğu sağlıklı doğuyor bu sadece risk durumu kesin net bir şey değil kendinizi sıkmayın