Merhaba arkadaşlar 23haftadayım enfeksiyon var ilişkide acı hissediyorum yeşil akıntım var doktorum muayene etti 1 ay önce fitil kullandım 3 tane su iç normal drdi bir ay sonra kontrole gittim devam ediyor dedim devam eder dedi bu normal mı yoksa doktor ilgilenmiyor mu? İşerken sızlama ve hafif hafif ince sancı ağrılar oluyor? Bebeğe zararlı mı? Yaşan var mı yardımcı olabilir misini?