Kızlar merhaba 6 aylık evliyim eşim askeri personel sürekli yanımda değil iki kez bebek denedik ancak sonuç alamadık kafam rahat olsun herhangi bir sorun var mı yok mu düşüncesi ile kadın doğuma gitmeyi düşünüyorum aranızda gidenler varmi ultrasonla vajinal mi yoksa normal karından mi bakılıyor bilgisi olanlar bilgi verebilir mi