Bana devlet hastanesi dedi bunu sonra ben özele gittim böyle böyle dediler diye..sıkıntı olacak bsey değil en kötü 3 doğacağına 2.5 doğar dedi yani illa sıkıntı olacak bsey değilmiş karın çevresinin geriden gelmesi.kilo ile alakalıymış en çok olacağı şey 3 doğacağına 2.5 doğması yani