star3star Minikkus0101 ben 8. haftamdaykm ama bulantılar beni maf etti kusturmuyo ama yediğim herşey gırtlağımda duruyo sanki
Askmeyvesininannesi Minikkus0101 9+4 ikizlere gebeyim. Bulantım çok prilam dr ile günü geçiriyorum. İçtiğimde çok iyiyim.içmezsem bi çılgınlk yapıp o gün pertim.
Minikkus0101 Nur0631 bende yeni 9 hafta oldum 6. Hafta bulantım başladı 2-3 gündür de kusmam var çok zor gerçekten 😢😢
Bebekko34 9+5 iz 6.haftadan beri mide bulantısı ve kusma beni mahvetti 😔asırı yorgunum devamlı uyuyorum hayat enerjim hic yok 12.hafta sonrasını sabırsızlıkla bekliyorum umarım gecer😔
tatliiannnee Ya bende 8+5 im ve 5 inci haftada bulantı kusma lar basladı ama bu midemdeki açlık hissi hıc gıtmıor ben anlamadım nıye böle oluyor yemek yiyorum 10 dk sonra midem kazınıyor
Edaymn Bende yarın 8 haftalık olacağım sürekli açlık hissim var ama doğru düzgün birşey yiyemiyorum kuru poğaçalar dışında herşeyden tiksindim kısır döngüye girdim resmen bu açlık hissi neden geçmiyor 😢
tatliiannnee Edaymn ya hem aclık hissi var hem bulantı benım kafam cok kasırtı 8+5 im bende ne zaman son bulacak bu durum bılmıorum
Seymaaogretmenn12 Kızlar 9. Haftadayım bende ara ara tek taraflı bel ağrısı çekiyorum . bel ağrısı yaşayan var mı ?
tatliiannnee Edaymn unutmayalım bu gunlerde gececek ınsallah ama nasıl yapmamam gerektıgını de bılmıorum