35SD28 benim en iştahsız olduğum haftalarda karnı hep önde gidiyordu hatta doktorum şekerden şüphelendi, çok şükür çıkmadı bir şey. Ama sonra beslenmemi düzenledim daha sağlıklı beslendim bu sefer karnı küçüldü kafası büyüdü 🤣 bu bebişlere akıl sır ermiyor, sağlıkla gelsin inşallah hepsi