Bizde 26+2 deyiz, dün pozitif çıktığımı öğrendim. Bir kaç gün öncesi daha kötüydüm ama bol limonlu çorba, ıhlamur, temiz hava , ağrı olursa parol içiyordum. Ağzımı sürekli sirkeli suyla çalkaladım, burnuma tuzlu su çekmeye çalıştım, zaten o kadar çok tıkanıyor ki suyu bile çekemiyordum, kolonya kokusunu alamayınca şüphelenmiştim :( Doktorum bana da Enox kan sulandırıcı igne başlattı, diğer kullandığınız multivitaminleri de aksatmayın, Allahın izniyle bebislerimize de bir şey olmadan geçecek 🙏🙏