Gmz_6334 merhaba bende tatbak magazasından 60 tane aldım (36 tl ) tanıdık matbacı var ordan da etikrt yaptırdım . Nişanımda gelen çikolata kutusunu da saklıyordum onun içine de dizdim miss gibi oldu elinizden geliyorsa bu şekilde yapabilirsiniz daha az masrafı oluyor . Yok illa dışarıdan yaptırcam diyorsanız instagram da artu çikolata var 50 tane çikolata ve kolonya şişesi 79 100 tane çikolata ve kolanya şişesi 99 tl. 😊😊