_1DilanTulgar Merhabalar Hanımlar Gaziantep’te yaşayan arkadaşlarım için soruyorum devlet hastanesinde bildiğiniz iyi uzman bir kadın doğum doktoru var mı acaba?
Pnr_2021 _1DilanTulgar ben Abdulkadir Yüksele gidiyorum. Furkan Çetin var geçen sene doğumumu yaptırdı sonra Görkem Bey var o da iyi
Dilayy _1DilanTulgar Bende burda bekleyeyim doktor arayisindayim üniversite hastanesinede iyi diyorlar ama hic gitmedm bilmiyorum kadin doğuma gittim sadece iki kez
Zehraumut _1DilanTulgar Cengiz Gökçek te Tahsin gümüşburun canım çok şyi ve çok eski bir doktor özel hastaneden geldi oraya
_1DilanTulgar Dilayy üniversite hastanesi hiç iyi değil doktorlar çok ilgisiz gittim bir kere bidaha da gitmedim tavsiye etmiyorum canım
_1DilanTulgar Zehraumut bir kere gittim de hastane çok dolu dolu ya ve danışmanlar çok kötü bişey soruyorum yüzüme bile bakan yok o yüzden bi kendimi geriye çektim de bilemedim şimdi
Zehraumut _1DilanTulgar bebeğim MHRS den randevu al randevu saatine göre git ben ona gidiyorum yani doktoru seviyorum güzel ilgileniyor ama yinede sen bilirsin kuzum Antep de hiçbir doktordan memnun kalmadım