Ipekkarakus0 Arkadaşlar merhaba dün gece sadece 2 damla kahverengi leke gelmiş afedersiniz peçeteyle sildiğim de hiç birşey yoktu birdaha da gelmedi doktorumu aradım ameliyattaymış ondan haber beklerken size danışayım dedim yaşayan varmı aranızda 18+5 haftalığım
tazebiranne_hg04 Ipekkarakus0 kanama lekelenmeler genel olarak iyi şeyler değil hamilelikte doktorunuza mutlaka durumu bildirin belki ciddi birşey değildir ama en doğrusunu doktorunuz bilir
Aselsevde Ipekkarakus0 18+2 yim bnmde dün geldi ben dr mesaj attım olur normal dedi hapını bırakma dedi
tazebiranne_hg04 Ipekkarakus0 Kendini strese sokma hiç sakince bekle birşey olmaz Allah’ın izniyle 🙏🏻
Ipekkarakus0 Aselsevde bende tedbir amaçlı günde 1 tane progestan kullanıyorum insanı ne kadar korkutuyor bu lekelenmeler felan ya bide ilk defa yaşayınca 🤦🏼♀️
Aselsevde Ipekkarakus0 sorma canım hep panik oluyorsun bişey mi oldu diye korkuyosun hamileliğin tadını çıkarmıyorsun. Elimde olsa hergun Dr gidicem. Hapını kullan sende bırakma sakin. Allah sağ salim bu günleri atlatmayı nasip etsin sağlıcakla yavrularımıza kavusalim. 🙏
Ipekkarakus0 Aselsevde amin canım benim 🙏 doktorum da dönüş yaptı devam etmediği sürece normal bebeğin hateketlerini takip et endişelendiğin an veya tekrar yaşarsan hemen gel dedi
Zeynep2461 Merhaba arkadaşlar bugün bende de hafif lekelenme oldu hemen doktora gittim bana progestan verdi sabah akşam bir kere alttan alırsan daha iyi olur dedi alttan kullanan var mı çok tedirgin oluyorum ya elimde değil