Mavisinannesi2 Kızlar geçen hafta kanlı akıntıyla acile gittim hafif bakteri var dediler alttan muayene ve kasılmaya bakıldı içerde kanama yok dendi ama 1 haftadır yoktu bugün yeniden geldi bilgisi olan var mı neden olur
Dlr48 Mavisinannesi2 aynı sey benımde dunden onceki sabah basıma geldi suan basımda var 17. Haftamdayım bende doktor antibyotk baslattı ıcerde kanama yok vajenden geliyo olabılır dedi doktorum vajen kulturu kan tahlılı vs aldı bır gun hastanede yattım bunlar temiz vajen kulturu testı sonucu bugun cıktı negatif diyo fakat ben antibytık kullanıyorum tam nedenide belli degil bır kac gun once uzulmustum bıde myomlarımda var bunlarda yapabilir diyo en son vajınak enfeksiyon gibi geldi bana dedi karambole ıcıyorum hapları ama uzun zamandır hıc kanamam olmuyodu simdi cok az leke seklınde tuvalet kagıdına geliyo😔
Dlr48 Yani benim doktorumda olabilir tettıklemıs olabılır bakteri enfeksiyon varsa oda yapabilir hersey olabılır demişti üzüntü bile tetiklemiş olabilir demişti ama benım vajen testim temiz cıktı yınede damla seklinde degısık akıntılar mevcut zaman zaman