Kızlar geçen hafta covit geçirdim devletin acilinde kanama alanı oluştu dediler suyu az dediler özeldeki doktoruma gitmek ıcın gün saydım cok üzülüyırdm cnku korkudan günde beş lt su ıcıyordm😂 neyse gittm kanama alanı falan yokmuş😊 suyu da gayet iyi dedi devletin doktorlarına güvenmiyorm plesantayı nasıl kanama alanı olarak görürler anlamıyorm ki🤦♀️ Neyse sonuç olarak bebişim cok iyi sadece beslenmene dikkt et dedi covitten iştahsızlık olmuştu gelişimi daha iyi olur korkma vs dedi ama çok şükür o kdr dua aldık ki Allah ım skıntısız geldik eve