Maviblog benim de adetime 5 gün vardı hep verdiğim yerde kan verdim 0.79 çıkmış her zaman, o gün verdiğimde 2.70 çıkmıştı dedim acaba yükselme eğiliminde mi ertesi gün bakmıştım sanırım, 36 çıktı sizin de öyleyse belki olabilir. Ama siz ilk defa bir hastanede baktırdıysanız belki normal negatif değerdir yükselme eğilimi olmayadabilir. Beklemekten başka yapacak bir şey yok hayırlısı olsun… siz doktora girmeden önce yine test yapın varsa da boşuna 2 kere gitmemiş olursunuz.