Merhabalar güzel anneler🌸 17. Haftalık bir anneyim. Normalde kusma vs bir gebeliğim olmadı ama son 2 haftadır kusuyordum ve öğrendim ki mide reflüsü varmış. Bu yüzdende yediklerimden dolayı istifa ediyordum. Aklıma bir soru takıldı bu durumu yaşayıp doğum yapan anneler var mı? Bu anneler kendileri gibi bebekleri de etkilendi mi yani bebişleri de reflü oldu mu 🥺 şom ağızlı birisi bir ark öyleydi bebekte öyle oluyor dedi beni çok üzdü 😔 neden hassas değil bu insanlar. Şak diye söylenir mi 😢