Sebihagonul Benim bildiğim bazı bitki kökenli şeyler yenilip içilmiyor. Ben ilk bebeğimi bitki çayları yüzünden kaybettim. Eskilerin kafasına uyarak. Bitki çayı iyi gelir dediler. Meğerse rahimde kasılma yapıyormuş. Özellikle yeşil çay, adaçayı, nane kekik doktor kontrolünde alınması gereken şeylermiş.