Lavinya-aa sanırım kızların vajinalari oluşurken öncesinde bir çıkıntı oluyor o nedenle erken haftalarda erkek gibi görülebiliyor. Benimde 12+4te erkek büyü olasılık denisti doktorum ama kesin demiyorum demişti. Fetal dna da kız çıktı. Sonra 14+2de tekrar baktı tam net göremedim ama bir ara görüntüyü yakaladı 3 çizgi var buda kız olduğunu destekler zaten fetal dna nin yanılma olasılığı çok çok düşüktür dedi
2 hafta sonra tekrar bakacak bakalim ne dicek