Arkadaşlar merhaba 2 3 gündür adet agrısı gibi kasıklarım agrıyor dünle bugün daha sıklaştı sanki öyle aşırı rahatsız etmiyor ama benim normal adet agrımda hafif olur suanda tam öyle aynı agrı ama önce belden vurur diyorlar herkeste bu şekildemi oluyor merak ettim bide bebek kasılıyor 36 haftadan beri karnım sertleşiyor