yarmagul Temizlik yaparken karnımı yemek masasına çarptım çok aşşırı sert değil ama çok yumuşakta değil karnım baya acıdı bişey olur mu ? Korkudan ağlıcam şimdi ya 🥺
Dereli78 yarmagul korkma canım birşey olmaz Allah’ın izniyle. Ben 12 haftalık gebeyken 19 aylık oğlum altını değiştirirken karnıma tepti bende çok korkmuştum birşey olmadı çok şükür.
Mewre Hassas olduğu için canın acımıştır göbeğinin kaç kat altında bebiş korkma yakın zamanda bi doktora gidersin için rahat eder
Mewre yarmagul korkma gülüm korkma dediğim gibi herhangi bi kanaman bi şeyin yoksa üzülme daha kötü olursun
haklisinesracim yarmagul bisey olmaz ya öyle basit değil ne kadar korunaklı bir yerde bebişler kaç aylık hamilesin
Msl_ege yarmagul bebeğim suyu yastık görevi görüyor . aşırı şiddetli darbe almadıkça hiçbişey olmaz . kolumuzu da çarpsak sonuçta acıyor . karnımız şuan davul gibi gergin acıması normal bence :)
yarmagul Msl_ege inşallah öyledir ya bekledim bi sıkıntı olmadı kanama vs ama ilk defa böyle bişeyle karşılaştım bide ailem uzakta eşim de baya uzakta çalışıyo ister istemez korktum
moonth yarmagul Bi anormallik hissetmiyosan muhtemelen bişey yoktur ama için rahat etmyiosa git bi baktır