Mft gün kesilmesi sünnetmiş. ağırlığınca da sadaka verilmesi gerekiyor. ben ilk çocuğumda bilmiyordum bunda yaparız inşallah
Kayzervilhem Eslemezgi zaten saçı olmuyor canım biz sorduğumuzda 1 gram sadaka verin yeter demişlerdi biz öyle yaptık
1annebebe Kayzervilhem Benim eşim de sünnet diye kestirmek istiyor ama ben korkuyorum. Sonuçta incecik kafa derisi var. Neyle kesilmeli?
bayatkahve Suzanne benim bebekken hep kısaymış saçlarım gürleşsin diye. Dediğiniz gibi hiçbir gürleşme olmadı. İnce telli ve seyrek saçlarım..