Hygieia Bebeğin erkek olacağını öğrendiğimizden beri en çok içimize sinen isim ayaz ama ayaz koyucaz dediğiimiz herkes ayy ne soğuk mu koyacaksınız şeklinde tepki veriyor. Tek isim istiyoruz alternatif de bulamadık. Toprak? Belki ama onun da anlamı ağır olur diyorlar bu sefer çok kararsızız sizin fikirleriniz neler?
Slcnslcn Hygieia bizde Bulut koymaya karar verdik. Duyan herkes baska isim mi klmadi nerden buldnz dio. Ama esim ve ben ikimiznde icinin ısındığı tek isim bu. O yuzden degstrmicz. Szde basta Ayaz diye baslamssnz. Bnce dvm edin koyun içinizde klmasin. Isteyen istedgni desin
dphnln Hygieia Bence kimseyi dinlemeyin. Anne baba olarak çocuğun ismine sadece siz karar verin. Biz mesela Arel koyacağız. Bize de yorum yapanlar oluyor ama içimize sindiği için tereddüt etmiyoruz, gülüp geçiyoruz. ☺️
Hygieia MakbuleSarolu arden çok güzel isim🙏 Ayaz için bir de doğa olaylarını doğada bulunan şeyleri koymayın fln diyorlar çok kararsız kaldım aslında hiç biyerde koyulmaz diye okumadım ama 🙄 fonetiği çok güzel türkçe isim ama bir kişi bile aa çok güzel demedi çevremde😢
oznursrm Bende ayaz koyacağım eğer erkek olursa ve yanına bır ısım istemıyorum ayaz başlı basına cok guzel bır ısım canım.Evet anlamı kuru soğuk demek ama bence kelıme olarak cok sıcak.Kımseye bakma derim.☺️
Hygieia oznursrm ben de öyle hissediyorum bana da çok pozif geliyor isim olarak zaten tdk nın kişi adları sözlüğüne göre açık bulutsuz hava, mehtap, aydınlık gibi anlamları da var .. ama çok tepki aldım🙄 hiç başka bir isim de beğenemiyorum
Demmo Bende aynı dertten muzdaribim kızlar hangi ismi bulsam bu ne ya falan diyorlar çok kafam karışık son dk mı isim koyacağım oğluma 🤷♀️aslında ilk baştan beridir ben arel deniz istedim deniz i kimse kabuk etmiyor eşim de istemiyor abisinin adı denizhan çünkü
Demmo Geçen gün yine böyle bir post açılmıştı orada çok güzel isimler kaldı aklımda deniz yerine düşünüyorum onları uras Ahlas Noyan