2aylık hamileyim 6 buçuk aylık kızım var. Eşim ben kızım korona olduk. Kızım Gece hiç uyumuyor çok ağrısı var baybay diye bir damla var o damladan versem uykuya dalması için sakıncası olur mu? Birde Karnımdakinin kalp atışını dinlemeye gidicekken korona olduk ona birşey olurmu? Kemiklerim çok ağrıyor önerisi olan lütfen yazabilir mi…