Berilko Kızlarr 2 gündür sol kulağımda çınlama var, çınlama gibi de değil sesler gelip duruyo , dün gece uyutmadı artık.siZlerden de yaşayan var mı?haftam 29+3 .
gizzzy35 Berilko 1.5 aydır var bende nabız ve uğultu basınç sesi. Asla durmuyor artık delirme noktasına geldim. Kulak burun boğaza gittim kan basıncı sebebiyle oluyor dedi. Bu hafta başka doktora gidicem çünkü psikolojim bozuldu
iremcim Benim kuzenim hamileliğin de yaşamıştı o da uyuyamıyordu kulağındaki kristaller yerinden oynamış baş dönmesi de yaptı bir süre sonra onda. Tedavi gördü hamilelikten sonra geçiyor ama hamilelikte tedavi görmek gerekiyor diye biliyorum. İlk gebeliğinde oldu 2.de olmadı onun
gizzzy35 Berilko Hayır maalesef vermedi. Hamilelik dolayısı ile oluyor dedi. Ama başka bir doktora da gidicem önümüzde ki hafta bakalım.
Berilko gizzzy35 evet hamilelikte olabiliyormuş, ben gitmedim doktora azaldı benimkisi çok da kafaya takmıyorum ☺️Geçmiş olsun
gizzzy35 Berilko Keşke benimde azalsa ama 1.5 ay oldu 🙏 sevindim sizin adınıza ben artık mecbur doktor doktor gezeceğim 😅
eliff92 gizzzy35 kulagınız geçti mi devamlı mı ses oluyo 5 gündür bende hiç gitmeyen bi ses var çok zor
gizzzy35 eliff92 Hayır maalesef devam ediyor daha dün başka doktora gittim. Yapacak bir şey yok doğum sonrası geçecek 🤷♀️
Berilko eliff92 Benim de geçmedi ama onla yaşamaya alıştım🙈hamilelikle ilgiliyse zaten yapacak bişi yok mecbur çekeceğiz🙄benim sol kulağımda oluyo sadece
eliff92 gizzzy35 tek kulakta mı sizinde gece daha çok duyuyorum hiç geçmeyende varmış çok korkuyorum bende geçmicek diye inş geçer psikolojisi bozuluyor insanın Allah yardımcımız olsun