DuyguAlkan 37+1 olduk doktorum 1 buçuk ay önce evde yatış vermişti 1 hafta 🤦🏻♀️ Tabi bi kaç gün yatıp dışarı çıktım şükür bi sıkıntı yaşamadım sonuçta canım yansa gezmem🤷🏻♀️ Birde araba kullanma dedi ve ben kullandım(yorumda)🤭 bu durumda olan var mı 🙆🏻♀️ Maksat çocuğumun sağlığını riske atmak değil sonuçta kendimi yoracak birşeyi ben kendim yapmam .
Ozgeggrcn DuyguAlkan kusura bakma ama bunu yazma amacın ne çok merak ettim yapmışsın etmişsin bişey olmamış şükür daha ne soruyorsunki
DuyguAlkan Babyboy24 ya doktor yat dedi yatmadım yapma sesi yaptım son haftalardayız iyi ki eve kapanmamışım diye asilik dedim ☺️
Burcumu Araba kullanıp heycan yasamışsın doktor yapma dediği halde tebrikler cok güzel bizim ne yapmamızı istiyorsun
Tase Kendini riske atmam diyorsun ama doktorun yapma dediklerini yapmissin allah yinede korumud cocugunu bende asiyim ama konu cocuksa akan sular durur. Bence sende sansini zorlama bugün olmadiysa yarin ola vilir yoksa doktor yat demezdi allah korusun