Nslhn15 bebek toplanması eğer rahim ağzı uzunluğunuz ve suyunuz normal düzeyde ise hiç önemli değil. Rutin kontrollerde bunun bilgisini vermiştir doktorunuz zaten. Anormal bir durumda belirtirler size. Toplanmaya gelice benim bebiş 18. Haftadan beri toplanıyor şu an 29+3 üz. Doktorlar birazcık zorlayacağını söyledi beni ama olsun :) Özellikle sağa çok toplanıyor bazen çıkacak gibi duruyor oradan. Genital sızlaması veya rahim ağzında baskı hissetmekte gayet normal. Eğer bebeğiniz makat gelişse tekmeleri savurduğunda direkt rahim ağzına baskı yapıyor. Hatta sık sık wc ihtiyacı olması da çoğu zaman bu ansızın gelen tekmelerden. Eğer ki uzandığınızda, yürüyüş yaptığınızda, karnınızı doyurduğunuzda ve sola yattığınızda geçmeyen bir sancı, ağrı veya kasılma olursa o zaman acile gidebilirsiniz. Yalancı sancı yaşamanız sizi doğuma hazırlar bebeğe veya size bir zararı olmaz korkmayın. Ama eğer gebeliğiniz riskli ise her durumda doktorunuzu bilgilendirin. Benim söylediklerim risksiz gebelikler için.