Gamzecem Merhaba reglim geciktigi için gebelikte negatif olduğu için doktorum progestan 200 mg vajinal kapsül verdi 5 gece kullan 10 gün içinde regli olucaksin dedi kullanan var mı
114256 Gamzecem yani ben bunu giç regl gecikmesinde kullanmadım doktorum bana da versi vajinadan fitil şeklinde aynı ilaçtan ama hamile olduğum için verdi
Gamzelii3434 Gamzecem banada aşılama yaptırdıgım için bebegin tutunması için vermişti hatta adet geciktiriyor diye okudum hep
Ceyduygu Gamzecem Kullanıyorum ama erken doğum olmaması için kullanıyorum. Birde düşük riski olanlara verirler ilk defa regl olamayana verdiklerini duydum
mirage333 Gamzecem tup bebek ile hamileyim baskan beri kullaniyorum ve doguma kadarda kullanicam. Erken dogum olmasın yada lekelenme oldugunda gecsin diye veriliyorki bu kapsül.
Gamzecem 114256 test yapıyorum negatif eğer gebelik bile olsa zararı yok tutunması için vs etkili dedi çünkü kimyasal gebelik geçirdim 15 Aralık’ta daha da regli olmadım duphaston içtim yine olmadı hep oluyordu ilaç bitiminde normalde
Gamzecem Ceyduygu internetten baktım da regli düzenleme düşük riski vs için kullanılıyormuş rahmi hazirliyormus gebeliğe
Papiiii Gamzecem ben regl olmak icin progestan hic duymadim acikcasi dupaston verirler genelde ama vermisse herhalde bir bildiyi var